Egy kis időutazás ajándékba!
Három különböző teljesítményű motor sorozatgyártására készült fel a Volga menti gyár: Ez a szélvész, amit kipróbálhat a megajándékozott egy 1499 cm3-es, 75 Lóerős megveszekedett fenevad!
Akinek volt ilyen szentimentális érzésekkel fogja fel eleveníteni a közös pillanatokat, amikben ez a kis autó részese volt az életének.
Tökéletes és oktató jellegű élményajándék a mai kor gyermekének is. Lássa, tapasztalja meg, élje át milyen volt a modern autóipar vívmányai nélkül készült négykerekűekkel száguldani a városban és “dübörögtetni” a kazettás magnót!
A fenevad adatai:
- Motor: 1499 cm3-es.
- Váltó: 4 sebességes.
- Teljesítmény: 75 Mustang ereje.
- Max. Sebesség: 180 Km/h, legalábbis ennyi van az órába írva
A VAZ-2108 típus "Samara" elnevezése a gyár közelében a Volgába ömlő kis Samara folyócska nevéből ered. Régi hagyomány, hogy az ott élő emberekhez közel álló földrajzi neveket adjanak az egyes típusoknak, így született a Volga és a Kamaz is.
A hetvenes évek végén kezdték el a tervezését egy új, elsőkerék-hajtású Lada típuscsaládnak. A sorozatgyártásra előkészített VAZ-2108 alaptípust 1984-ben mutatták be a nyilvánosságnak. A Lada VAZ-2108 új típus kezdetben a Szputnyik nevet kapta, majd a Samara típusjelzéssel vonult be a nemzetközi autótípus nyilvántartásba.
A szovjet tervezők alkotta prototípust átadták a nagy tapasztalatokkal rendelkező Porsche Művek tervezőintézetének, hogy további korszerűsítéseket, "finomításokat" végezzenek a karosszérián, a motoron, az erőátvitelen és a futóművön. Ezek után 1986-ban került sor a háromajtós VAZ-2108 típusszámú kocsi sorozatgyártására.
Az elsőkerék-hajtású Lada Samara típuscsalád egy teljesen új motorkoncepció kialakítását tette szükségessé. A kedvező súlyelosztás, valamint az erőátviteli szerkezetek megfelelő kapcsolódása érdekében a motort a menetiránynak keresztbe építették be. Ez a tény a tervezőket a motor kisebb kiterjedésű méretezésére szorította. Ezt az elképzelést sikerült is megvalósítani, így az 1,3 l-es motor tömegét 92 kg-ra, az 1,5 l-esét 95 kg-ra csökkentették. A Samara motorja 20 kg-mal lett könnyebb, mint a VAZ-2105 típusé. 1990-től a káros anyag kibocsátásra kényes országokba a két nagyobb motor kipufogó rendszerét szabályozatlan katalizátorral látták el. Az 1300-as és 1500-as modellek erőátviteleiben piactól függően négy- illetve ötfokozatú kézi váltót szerepeltettek.
1986 után megérkeztek Magyarországra is az első Lada Samarák, becenevükön csacsik. Eleinte az alaptípust a VAZ-2108 1300-as 3 ajtós 4 sebességes verzióját lehetett megvásárolni, jellemzően barna színű belső műszerfallal és kárpitokkal, azonban később a mutatósabb szürkés árnyalatú belterű autók is megérkeztek hazánkba.
Az élményvezetések indulási helyszíne egyeztethető Budapesten. Kollégánk a jobb egyen utazik a megajándékozott vezet és a hátsó ülésen még lehetőség van 2 utas utazására is.
Retro élménykalandra fel!
Utalványbeváltást ezen a linken intézheted és utána telefonszámon már csak az időpontot kell egyeztetni kollégánkkal, hogy mikor viszed el az autót, mész a repülésre, hajózásra, stb https://meglepkek.hu/utalvany/bevaltas.
Élmény időtartama
1-3 óraA helyszín leírás
Az élményprogram helyszíne: Budapest.
Írj nekünk e-mailt, minden kérdést hamar megválaszolunk: info@meglepkek.hu, ha még ennél is gyorsabban szeretnéd a választ akkor itt jobb oldalt a chatablakban a kollégák munkaidőben (9:00-17:00-ig) megválaszolnak minden kérdést.

Díszboríték
Különlegesen Exkluzív kialakítású aranynyomással, igényes formalakozással készült díszboríték - 1.850 Ft

Díszdoboz
Stílusos, elegáns fekete formalakozott díszdoboz ami már egy komplett ajándékcsomag – 1.490 Ft

Narancs színű boríték
Egyszerű de mutatós narancssárga boríték utalvány átadáshoz – 250 Ft

Palackposta
Különleges "csomagolási" forma, az utalványt üveg palckba és fa dobozba csomagoljuk - 5.990 Ft

Egyedi utalvány Puzzle
Kreatív és vicces ajándékozási forma, a konktér utalványról egyedi puzzlet készítünk - 3.990 Ft